Začněte změnu
pomocí HCD

Naučte se zapojit HCD — design zaměřený na lidské potřeby — do svého týmu nebo firmy.

Celodenní workshop – čtvrtek 22. 11. 2018, Praha
Další termíny

6 800 Kč

přihlásit se

Workshop vám pomůže pochopit základy designového myšlení (Design Thinking). Naučíte se základní framework, který vám pomůže získat vhled do myšlení a chování vašich zákazníků. Zjistíte, jak pomocí iterativního procesu přicházet s nápady na inovativní řešení.

Naučíte se

  • Pomocí lepšího porozumění zákazníkům získat jinou perspektivu
  • Zhmotnit svůj nápad pomocí prototypu
  • Validovat prototyp a získat nápady na budoucí vylepšení

Workshop pomůže nejvíce

  • Manažerům a ostatním vedoucím pracovníkům, kteří chtějí zlepšit svůj produkt
  • Produktovým manažerům, kteří potřebují svůj produkt nebo web inovovat
  • Všem, kteří se chtějí s HCD — designem zaměřeným na člověka — prakticky seznámit

Jsi designér a hledáš
workshop pro sebe?

Podívej se na UX Design – navrhujeme digitální produkty

Jak hodnotí workshop účastníci

Štěpán Skripnik

vedoucí marketingové komunikace,
Kooperativa

„Na workshopu jsme si prošli všemi fázemi HCD a dost toho pochopili. Skvělé bylo, že jsme byli z různých oborů a s různými potřebami, proč si HCD osvojit. Přesto pro nás všechny byl princip HCD funkční a přínosný. Osobně HCD využívám nejen v komunikaci (například při tvorbě webových řešení), ale postupně princip zavádíme i do tvorby nových produktů.“

Petr Rubáček

Creative & Strategy Lead,
REMEMBERSHIP

„Úvodů do Designthinkingu (Human Centered Design) jsem absolvoval 5, dva i v Londýně od nejlepší digital agency roku a musím říct, že Úvod Petra a Martina mi přišel nejsrozumitelnější ze všech. Petr s Martinem to opravdu umí takto jednoduše vysvětlit a uvést vás do toho.“

Struktura workshopu

Prozkoumáme zadání

Vyzkoušíme jednoduchý postup, jak posbírat úvodní informace, uvědomit si jak se na ně díváme. Dáme jim strukturu, která nám pomůže při vymýšlení nápadů.
Projdeme si i základní termíny – HCD, Design Thinking, UX.

První fáze – Pochopení

Zjistíme, jaké informace nám pomohou. Naučíme se základy získávání informací pomocí hloubkových rozhovorů. Interpretujeme zjištění a vybereme si informace, které nám pomohou. Dozvíme se, co jsou Persony a jak nám mohou být užitečné.

Druhá fáze – Vymýšlíme řešení

Naučíme se snadný postup, jak ve skupině vymyslet co nejvíc nápadů. Řekneme si, jak vybrat ten nejlepší. Pomocí storyboardingu navrhneme konkrétní podobu.

Třetí fáze – Ověřujeme

Zjistíme, jak rychle nápady ověřovat. Náš nápad ověříme s reálnými lidmi a změny do konceptu zapracujeme.

Lektoři

Viktorie Del Maschio

Viktorie je designérka a analytička v 2FRESH. V prostředí digitálních aplikací a webů se pohybuje už téměř sedm let. Za tu dobu pracovala na startupových srdcovkách i webových projektech, v malých i velkých týmech, online i offline. Kromě designu, souvisejícího výzkumu a testování ji baví především lidi. Pár let působila jako team-buildingový instruktor a tuto svoji praxi se snaží přenést i do světa digitálu a do týmů, ve kterých pracuje nyní.

Ondřej Sedláček

Ondřej je nový člen UX týmu v 2FRESH. K designu se dostal skrz studia v Dánsku, kde také získal cenné zkušenosti prací ve start-upech. Poslední rok pracoval jako nezávislý designér a navrhoval webové prezentace a branding pro malé podniky. Tak si našel cestu k UX designu, který se protíná s jeho zájmem o Psychologii. Rád zkoumá proč a jakým způsobem používáme jednotlivé produkty a jeho cílem je pomocí UX vylepšovat zkušenosti s nimi.

Organizační informace

čtvrtek 22. 11. 2018, Praha
Další termíny

9:30 — 17:30

2FRESH, Františka Křížka 1, Praha 7

6 800 Kč

přihlásit se