Naučte se navrhovat uživatelsky přívětivé weby
a aplikace.
Jste zodpovědní za web, aplikaci nebo jiný digitální produkt? Máte pocit, že by UX vašeho produktu chtělo zlepšit? Chcete se naučit základní techniky, které vám s tím pomohou?
Během našeho celodenního workshopu spolu projdeme celý proces User Experience Designu – od pochopení potřeb lidí, přes informační architekturu, návrh konkrétního rozhraní až po testování užitečnosti a použitelnosti.
Ukážeme si, jak v průběhu celého procesu návrhu digitálních produktů použít ověřenou metodiku Goal-Directed Design. Projdeme základní části metodiky – persony, kontextové scénáře, interakční koncept – a jak na sebe navazují.
Bude se ti hodit alespoň základní přehled o tom, jak funguje web, případně mobilní aplikace.
O UX nemusíš vědět nic.
Co bychom o nich měli vědět, mohli navrhnout kvalitní digitální produkt. Představíme si různé metody, jak to zjistíme. Zkusíme si hloubkový rozhovor. Nahlédneme i do nutných základů psychologie. Pochopíme základy behaviorální segmentace a dozvíme se, proč bez ní persony nedávají smysl.
Vyzkoušíme si Card Sorting a naučíme se zpracovávat výsledky z kvalitativního použití této metody. Představíme si způsoby testování navržené struktury a jak je využít k porovnání se stávající strukturou, například při redesignu webu.
Vyzkoušíme si Design Studio — iterativní techniku, která nám umožní zatáhnout do hry ostatní členy týmu i lidi mimo tým. Vyzkoušíme si, jak dávat zpětnou vazbu na designové výstupy a jak takovou zpětnou vazbu moderovat.
Naučíme se jednoduchou techniku, jak v ranné fázi návrhu ověřit, jestli je náš produkt užitečný. Představíme si další způsoby ověřování včetně testování použitelnosti.
Petr je designér. Digitálnímu řemeslu se věnuje už dvanáctým rokem a za tu dobu stavěl weby i aplikace – mobilní, desktopové i webové. Pracoval pro startupy, agentury i firmy jako HP Enterprise nebo MSD. Rád pomáhá firmám lépe pochopit své zákazníky a uživatele a vymýšlet koncepty nových digitálních produktů. Zapojil se také jako garant do nedávné výstavy "Za pixely". Školení se věnuje již od roku 2011. Je spoluzakladatelem platformy pro profesní rozvoj designérů UXWell.
Milan je designér a v 2FRESH vede UX tým. Zkušenosti s vývojem digitálních projektů sbírá od roku 1999. Začínal jako project manager a postupně se začal věnovat výhradně designu webů, aplikací a služeb. Pracoval pro velké korporace (O2, Kooperativa, KB, GE Capital), malé společnosti (IGNUM, Smilebox) i státní organizace (Městská knihovna v Praze, Ústav organické chemie a biochemie). Baví ho hlavně projekty, kde může lidem pomáhat řešit jejich skutečné potřeby.
čtvrtek 13. 6. 2019, Praha
Další termíny
9:00 — 17:30
2FRESH, Františka Křížka 1, Praha 7
6 800 Kč (cena včetně DPH)
podzim 2019